Автори: Анюхіна Л.О.
Рік: 2011
Випуск: 12
Сторінки: 56-63
Анотація
Розглянуті напрями підвищення ефективності діяльності рекреаційно-туристичних підприємств.Запропоновані можливі шляхи оптимізації та розвитку конкурентноспроможної діяльності туристичних підприємств: бізнес-планування, поглиблене маркетингове дослідження та ефективний маркетинговий аналіз.
Теги: бізнес-планування; ефективний маркетинговий аналіз; маркетингове дослідження; підвищення ефективності діяльності рекреаційно-туристичних підприємств
Список літератури
- Бевз Г. М., Герасим Г. З. Організація рекреаційних заходів у системі соціальної роботи. Навчально-методичний посібник. –Львів: ПАІС, 2006. –132с.
- Бейдик О.О. Рекреаційно-туристичні ресурси України: Методологія та методика аналізу, термінологія, районування: Монографія. –К.: Вид.-поліграф. Центр «Київський університет», 2001. -395 с.
- Мармуль Л.О., Сарапіна О. А.Організаційно-економічний механізм функціонування туристично –рекреаційних підприємств: Монографія. – К.: ІНУ IAE, 2006. – 182 с.
- Стафійчук В.І.Рекреалогія.-К.,2006.-264с.
- Туризм в Україні. Статистичний бюлетень. – Державна туристична адміністрація України. – К.: Техніка, 2005. – 205c.