Role of price in the conditions of development of small and middle business

Authors: Mnogodetnaya, O.A.

Year: 2008

Issue: 05

Pages: 64-69

Abstract

The level of development of small and middle business is considered. Their for the economy of country value is exposed. Factors influencing on the standard of prices are set. The model of mechanism of prices forming is developed for development of small and middle business.

Tags: factors of pricing; mechanism of prices forming; middle business; small business

Bibliography

  1. Долгоруков Ю., Кужман О. О развитии малого предпринимательства // Экономика Украины.-2005. -№12.-С. 11-18.
  2. Єфименко Т. Напрямки розвитку податкового потенціалу малого підприємництва // Вісник Української Академії державного управління при Президенті України.-2001.-№3.-С. 141-148.
  3. Концепція стратегії підтримки розвитку підприємництва в інфраструктурному секторі економіки // А.І. Бутенко, І.М. Сараєва.-Одеса: Фенікс, 2005.- 96с.
Download full text (PDF)